برپایی پردیس فرهنگی منطقه ۱۹ در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

غرفه فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹ همراه با جشن خانواده بزرگ ایرانی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در خیابان آزادی نبش خیابان آذربایجان برپا می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به تدارک غرفه های متنوع در این پردیس افزود: ایستگاه های متنوع فرهنگی ورزشی ویژه کودک و نوجوان، سرگرمی، نقاشی کودک، بهداشت و سلامت، جهاد و مقاومت، رادیو انقلاب با پخش سرودهای حماسی و انقلابی وتوزیع اقلام فرهنگی و... از جمله فعالیت هایی است که در این استیج انقلابی فرهنگی در نظر گرفته شده است.

ضمن اینکه در راستای فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی، در این مراسم آموزش هایی درخصوص مدیریت پسماند، رعایت حقوق شهروندی و آموزش های ترافیکی همراه با نقاشی کودکان، بازی های جمعی، مسابقه و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مسیر راهپیمایی جشن ۴۵ سالگی انقلاب ارائه می شود.

شهردار منطقه از برپایی مسابقات ورزشی دارت، فوتبال دستی، تنیس و ... نیز در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان در این روز خبر داد.

به گفته این مسئول برپایی ایستگاه کودک همراه با نقاشی و رنگ آمیزی با حضور مربی کودک، اهدای بادکنک با پرچم ایران، نقاشی صورت کودکان، توزیع پرچم، سربند، اجرای گروه سرود از دیگر برنامه های پردیس فرهنگی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 49555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =