شناسایی و ساماندهی بیش از ۱۰ محل دپوی غیرمجاز پسماند در محله هرندی

شهردار منطقه۱۲ گفت: ۱۰ واحد متخلف که به‌صورت غیرقانونی در محله هرندی اقدام به جمع‌آوری، دپو و تفکیک غیرمجاز پسماند می‌کردند، شناسایی و ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، شهردار این منطقه گفت: یکی از معضلات شهری مراکزی است که به صورت غیرقانونی و دور از چشم مدیریت شهری اقدام به جمع آوری و تفکیک پسماند می کنند؛ این مراکز غیرقانونی بیشتر در محلات کم برخوردار فعالیت دارند و طبق قانون شهرداری ها باید نسبت به جمع آوری و انتقال این مشاغل مزاحم از محدوده شهر اقدام کنند.

وحیدرضا انارکی محمدی در این باره گفت: در بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، شهرداری موظف است نسبت به جمع آوری و انتقال مشاغل مزاحم از محدوده شهری اقدام کند.

وی در پایان افزود: از آنجایی که فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک از زباله های شهری و افرادی که در این رابطه فعالیت می کنند علاوه بر اینکه سبب آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر و به خطر افتادن سلامت شهروندان می شود سبب زشتی چهره شهر نیز می شود، برهمین اساس جمع‌آوری دپوهای غیر مجاز پراکنده در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 49609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =