افزایش تبلیغات گردشگری در پایتخت با تلاش شهرداری تهران

استاندار تهران گفت: باید فضای عمومی مرتبط با امکانات گردشگری در شهر تهران به لحاظ اطلاع‌رسانی افزایش پیدا کند که این موضوع در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری تهران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: یکی از سازمان‌ها و نهادهایی که در امر گردشگری از آن متوقع هستیم تا در توسعه گردشگری تلاش مضاعفی داشته باشد شهرداری تهران است که به نوبه خود هم در میزان دسترسی و هم نگهداری این فضا و هم در ترویج و فرهنگسازی برای موضوع گردشگری نقش اول را دارد.

وی افزود: در نمایشگاه بازدیدی از غرفه شهرداری تهران داشتیم و آثار زحمات‌شان در حوزه گردشگری را دیدیم و با توضیحاتی که درباره اقدامات شهرداری تهران ارائه شد فهمیدیم که بوستان‌ها و اماکن تاریخی و دسترسی‌ها می‌تواند در حوزه گردشگری شهر بزرگ تهران در خدمت مردم باشد و این فضا با همت و تلاش همکاران در شهرداری شکل می‌گیرد.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: باید فضای عمومی مرتبط با امکانات گردشگری در شهر تهران به لحاظ اطلاع‌رسانی افزایش پیدا کند که این موضوع در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شهرداری تهران نیز در سالن ۳۸، غرفه ۱۵ میزبان علاقمندان حوزه گردشگری است. 

انتهای پیام/ 

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 49689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =