افتتاح مسیر دوچرخه سواری ۷ کیلومتری؛ هفته نخست خرداد

شهر: مسیر دوچرخه سواری به طول هفت کیلومتر واقع در منطقه ۲۰ شهر تهران، هفته نخست خرداد ماه افتتاح می‌شود.

ابوذر ریاضی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران در گفتگو با شهر، ضمن اعلام این خبر افزود: شرایط کرونا سبب به تعویق انداختن زمان افتتاح فاز اول این پروژه شده است.

او با بیان اینکه عملیات نصب علائم افقی و عمومی تا نیمه خرداد ماه تکمیل خواهد شد، یادآور شد: این مسیر دوچرخه سواری به طول ۷ کیلومتر و ۵۰۰ متر در حد فاصل ایستگاه مترو شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ایجاد شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران با تأکید براینکه ایجاد زیر ساخت‌ها در جهت ترویج و توسعه فرهنگ دوچرخه سواری به افزایش استفاده کنندگان از این مد حمل و نقلی می‌انجامد، گفت: در راستای سیاست‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بخشی از معبرِ در سیطره خودروهای شخصی، خارج شده و به مد انسان محور اختصاص پیدا کرده است.

ریاضی در ادامه افزود: دو مسیر سواره رو در خیابان شهدای ایرانیت حذف و به مسیر دوچرخه، پیاده رو و فضای سبز تبدیل شده و فضایی شاد و مفرح را برای استفاده شهروندان از مدهای پاک و بدون آلاینده بوجود آورده است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران؛ خیابان‌های شهرداری، شهید مدرس، شهید فدائی، سلمان فارسی، شهید رحیمی، سعادت و ضلع جنوب و شرق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از جمله معابری است که در مسیر دوچرخه سواری قرار دارد.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =