نمایش «تلنگر» در سطح ۲۹ مدرسه منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای نمایش «تلنگر» در ۲۹ مدرسه این منطقه با هدف آموزش فرهنگ ترافیک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه گفت: نمایش تعاملی «تلنگر» طی بهمن‌ماه سال جاری با هدف آموزش رفتارهای درست ترافیکی به نوجوانان و جوانان در سطح مدارس منطقه به اجرا درآمد.

موسوی یادآور شد: بی‌تردید یکی از معضلات بزرگ و مهم در کلان‌شهرها و حتی در سراسر کشور، رفتارهای اشتباه ترافیکی برخی شهروندان است که هر روز منجر به فوت یا مصدوم‌شدن بسیاری افراد بی‌گناه می‌شود.

وی افزود: در این بین سهم فوتی‌ها و مصدومان سوانح موتورسواری نیز کم نیست و همین امر ضرورت برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی در این زمینه را بیشتر می‌کند.

حسن هدایی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه دراین‌باره توضیح داد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با هدف آموزش رفتارهای درست ترافیکی به نوجوانان و جوانان، نمایش تعاملی «تلنگر» را به نویسندگی و کارگردانی سیدمرتضی هاشمی در سطح مدارس مناطق ۲۲گانه تهران به اجرا گذاشته است که منطقه ۱۱ در بهمن ماه میزبان این گروه اجرایی بود.

وی افزود: طی این برنامه فرهنگی و آموزشی در ۲۹ مدرسه این منطقه در مقاطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم به ۲۴۷۸ دانش‌آموز پسر و دختر، قوانین مهم رعایت قوانین راکبین موتورسیکلت و استفاده از کلاه ایمنی از طریق این نمایش آموزش داده شد.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 49861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =