اجرای برنامه‌های آموزشی و تفریحی ویژه مادران و کودکان در منطقه ۱۴

همزمان با ایام مبارک شعبان ویژه برنامه‌های متنوعی برای بانون در منطقه ۱۴ اجرا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مدیر اداره بانوان منطقه در این باره گفت: مجموعه فرهنگی شهربانو ۱ منطقه با برگزاری برنامه های آموزشی، ورکشاپهای هنری - آموزشی صنایع دستی، کالیگرافی و...، نمایشگاه دست افرینهای هنری میزبان بانوان توانمند منطقه شده است.

عابدی با بیان اینکه یکی از مهمترین رسالت ها و اهداف تحکیم بنیان خانواده در حال حاضر کاهش فاصله بین نسلی و ایجادبستر مناسب آموزش مهارتهاو فعالیتهای لذتبخش برای مادر و کودک است، افزود: در این راستا نسبت به برگزاری بیش از ۱۰عنوان کارگاه بامحوریت تحکیم بنیان خانواده جمله مهارت‌های توسعه فردی، خلاقیت، مشارکت اجتماعی؛ آشنایی با سازمان آتش نشانی، ایمنی در خانه و... ویژه بانوان وکودکان شده است.
وی به برگزاری جشنواره غذا در قالب مسابقه آشپزی غذاهای سالم ویژه مادرو دختران سنین ۴الی ۶ساله با آموزش مفاهیم صرفه جویی، همدلی ونوعدوستی به کودکان در کنار فعالیت های حمایتی چون توزیع بسته های کمک معیشتی به بانوان نیازمند به عنوان دیگر فعالیت های این حوزه اشاره کرد.

رئیس اداره بانوان در پایان از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و تفریحی و فعالیت های حمایتی ویژه بانوان تا پایان سال در مجموعه ها ی شهربانوی منطقه خبر داد.

انتهای پیام

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: 49880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =