پایش بیش از هشتصد موضوع برداشت شده در طرح "نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه" در محله تهرانپارس

فاطمه تنهایی ضمن حضور در ناحیه یک منطقه۸، اجرای طرح نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه در محله تهرانپارس را ارزیابی و تسریع در انجام موضوعات پراهمیت را در دستور کار قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی ضمن حضور در ناحیه یک منطقه۸، اجرای طرح نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه در محله تهرانپارس را ارزیابی و تسریع در انجام موضوعات پر اهمیت را در دستور کار قرار داد.فاطمه تنهایی شهردار منطقه با همراهی معاونین و شهردار ناحیه یک از محله تهرانپارس بازدید کرد و طرح نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه در این محله را با بررسی موضوعات عمرانی، خدمات شهری ،ترافیکی، اجتماعی و... به پایان رساند.

تنهایی در پایان این بازدید از ۸۸۶ موضوع برداشت شده در سطح محلات ۳گانه این ناحیه خبر داد و افزود: طی هفته گذشته با حضور در محلات ناحیه دو و سه، ضمن پایش پروژه‌های احصا شده این بسته خدمت رسانی مدیریت شهری، تسریع در انجام موضوعات پراهمیت را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: اهم موضوعات برداشت شده در محله تهرانپارس در مجموع دو حوزه عمران و ترافیک بوده است و مقرر است ۳۰۰ پروژه در حوزه‌ عمران، تعداد ۱۷۰ موضوع ترافیکی، همچنین ۳۵۰ عنوان خدمت در حوزه خدمات شهری، ۲۰ موضوع اجتماعی و ۴۶ موضوع شهرسازی تا پایان سال در این محله انجام شود.

گفتنی است هم‌اکنون طرح تحول نگهداشت با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه به شهر با مشارکت نواحی ۳گانه در منطقه۸ در حال اجرا است و طرح ۳۶۰ درجه محله تهرانپارس نیز با حضور میدانی مدیریت شهری منطقه۸، صبح روز ۵‌شنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در ناحیه یک پایش و در پایان این بازدید ۲ ساعته، مصوبات جمع بندی و ابلاغ شد.

انتهای پیام/

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 49955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =