آغاز به کار سامانه آموزش مجازی شهرداری تهران؛ به‌زودی

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در آیین رونمایی از ۸ پروژه در رویداد «شهرآموز» گفت: نگاه ما در حوزه آموزشی مبتنی بر «بازیوارسازی آموزشی» است که سال آینده بیشتر به آن می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار شهر، رویداد آموزشی تعالی سازمانی و تحول اداری (شهرآموز) با حضور مجید باقری معاون شهردار تهران، مدیران حوزه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و جمع کثیری از کارکنان شهرداری تهران برگزار شد.

محمد علی الفت پور، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در این نشست با اشاره به اینکه در شهرداری باید به آموزش و عارضه‌یابی خیلی بیشتر پرداخته شود، گفت: در ۱۱ ترند حوزه HR به موضوع استعدادیابی و جانشین‌پروری در آموزش پرداخته شده است که امروز سعی کردیم بخشی از رویکردهای آموزشی و تحول سازمانی را داشته باشیم. 

وی با تأکید بر اینکه نگاه ما در حوزه آموزشی مبتنی بر «بازیوارسازی آموزشی» است، افزود: خودشناسی در حوزه کاری و کارمندی و به دنبال آن رسیدن به تحول و بهره‌وری سازمانی از دیگر برنامه‌هایی است که درنظر داشته‌ایم و در سال آینده نیز به‌طور ویژه به آنها می‌پردازیم.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، در تشریح ۸ رونمایی انجام شده در رویداد «شهرآموز» عنوان کرد: در سال آینده به ۸ موضوع مهم می‌پردازیم که مجمع عمومی منابع انسانی باید نسبت به آنها آگاه باشد.

الفت پور تصریح کرد: «نشان بهشت» براساس نشان‌های دولتی طراحی شده است. دبیرخانه آن در حال شکل‌گیری‌است و پس از آن به پیشنهاد معاونین محترم شهردار، شهردار تهران این نشان را به خاص‌ترین عملکرد شهرداری تهران اعطاء می‌کند.

وی بازیوارسازی (بازی سرآمدان) را اولین بازی محیطی نرم‌افزاری اداری ایران عنوان کرد و گفت: سومین «رویداد تهران ۱۴۰۴» با موضوع مالی و اقتصاد شهری نیز به زودی اعلام می‌شود. همچنین مراتب کار سامانه آموزش مجازی شهرداری تهران (آتی) رو به اتمام است و پس از بهره‌برداری، تمام مسائل آموزشی شهرداری از این طریق انجام می‌شود.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، با رونمایی از «نشان تحول و تعالی سازمانی» گفت: ارزیابی مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها و شرکت‌ها با رویکرد تحولی انجام می‌شود و این نشان آغاز خوبی برای ایجاد چشم‌انداز برای مجموعه‌ها خواهد بود.
الفت پور در تشریح «تندیس سلامت اداری و مبارزه با فساد» هم عنوان کرد: مشارکت تمام کارکنان و مدیران شهرداری تهران در تحقق سلامت اداری بسیار اهمیت دارد.گگ

وی عنوان کرد: محتوای کتاب «کارمند حرفه‌ای» از ملزومات اداری شهرداری تهران است که به هر کارمند در حوزه‌های اداری، سرمایه انسانی، گزینش، سلامت اداری و ... اطلاعات جامعی می‌دهد. «رویداد شهرنگار» نیز یکی دیگر از موضوعات امروز است که اولین نسخه آن با موضوع مدیریت دانش در حادثه خلازیر تهیه، تدوین و منتشر شده است و از این پس وقایع مهم شهر رویداد نگاری می‌شوند تا آیندگان تجربه گذشتگان را مجدد تجربه نکنند.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
کد خبر: 50141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =