اتخاذ تمهیداتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در ناحیه یک منطقه ۱۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ با اشاره به تشکیل کارگروه این معاونت در ستاد بازآفرینی منطقه از اتخاذ تمهیداتی برای کاهش مسائل و معضلات محلات ناحیه یک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: کارگروه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ باحضور نمایندگانی از معاونت های فنی و عمرانی، کمیته امداد، دفتر توسعه بافت فرسوده، مدیران آموزش شهروندی، بانوان، آسیب های اجتماعی و مدیران محلات ناحیه یک تشکیل شد.  

وی افزود: در این جلسه، معضلات و مسائل محدوده ناحیه یک با توجه به آسیب های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و ضمن هم اندیشی، تمهیدات و راهکار هایی برای رفع انها اتخاذ شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ اظهار داشت: با رایزنی و تلاش کارگروه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، کانکس نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت هر چه بیشترو خدمات دهی منظم به شهروندان در محوطه بوستان خیام مستقر می شود.

وی ادامه داد: با توجه به نقش پاتوق های محلی در ایجاد نشاط و سرزندگی شهروندان، در نظر داریم برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این نقاط در ناحیه یک منطقه برگزار کنیم.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطرنشان کرد: پیگیری ایجاد پایگاه اجتماعی در بوستان خیام و توقیف و ساماندهی وانتی ها که اقدام به جمع آوری زباله می کنند، از دیگر موارد و موضوعاتی بود که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 50361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =