استقبال شهروندان از جشن ۲ کیلومتری قدیمی‌ترین محله تهران در منطقه ۱۵

جشن‌های نیمه شعبان در محله تیر دوقلو در خیابان ۱۷شهریور میدان خراسان که قدمتی بیش از ۷۰ سال دارد، با استقبال مردمی در شب میلاد امام زمان(عج) به اوج  خود رسید.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به رنگ و بوی کاملا متفاوت جشن‌های نیمه شعبان در خیابان۱۷شهریور و ‌محله های اطراف اشاره کرد و گفت: همزمان با شب نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج)، دوستداران آن حضرت با حضور در معابر، بویژه  درخیابان ۱۷شهریور که با طاق نصرت، بیرق‌های مذهبی و چراغانی به شکل زیبایی آذین‌بندی شده بود، این شب عزیز را جشن گرفتند.

او افزود: سال های گذشته این خیابان ها فقط آذین بندی و چراغانی می شد، اما با تمهیدات ویژه امسال با برپایی موکب‌های متفاوت و متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی و نیز طاق‌های نصرت چراغانی شده و ویژه برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان، همچنین شعرخوانی، برگزاری مسابقات جذاب و نورافشانی رنگ و بوی دیگری به این جشن داد.

شیری اضافه کرد: موکب‌های پذیرایی متعددی در مسیر ۲ کیلومتری این خیابان برای پذیرایی از عموم شهروندان مستقر شد همچنین مراسم  نورافشانی بخش دیگری از برنامه‌های امسال در خیابان ۱۷شهریور بود.

شهردار منطقه ۱۵ همچنین گفت: از گذشته مردم در شب نیمه شعبان در محله‌های مختلف و خیابان‌های بزرگ به خصوص خیابان ۱۷شهریور جشن‌های محلی را برگزار می‌کردند و همواره برپایی این جشن‌ها به صورت محله محور و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی بوده است.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
کد خبر: 50412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =