برگزاری جشنواره بزرگ شعبان در شهر شهدا

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: جشنواره بزرگ شعبان در فرهنگسرای خاوران در شهر شهدا در حال برگزاری است.

مصطفی زیبایی‌نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: جشنواره بزرگ شعبان به همت اداره کل فرهنگی و با مشارکت منطقه ۱۳ در نیمه دوم ماه شعبان همزمان با استقبال از ماه مبارک رمضان شروع و در حال اجرا است.

وی افزود: این جشنواره که از نهم اسفندماه آغاز شده است با برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و حضور هنرمندان مطرح کشور هر شب تا هجدهم اسفندماه از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای خاوران در خلال رویداد شهر شهدا برگزار ادامه خواهد داشت.

طبق این گزارش در این ۱۰ شب خوانندگانی همچون میلاد هارونی و پویا بیاتی، گروه‌های سرود نسیم رحمت، ابناء الحسن، اسراء و نغمه سپیدار، کمدین‌های محبوبی نظیر حسن ریوندی، مجید افشاری و سیاوش قاسمی و همچنین مداحان مطرح کشور از جمله ابوذر روحی، محسن عراقی، امیر عباسی، حسین خلجی و سجاد محمدی و دیگر هنرمندان مردمی اجرا خواهند داشت.

گروه های مل مل و عموهای روحانی برای کودکان برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهند کرد و آقایان موسویان، شیخلر، بخششی و وکیل پور راوی شب‌های شهر شهدا خواهند بود.

همچنین شاعران به نامی از جمله شهاب مهرب، عارفه دهقانی، حامد فلاحی، مهدیه ابراهیم نژاد، پارسا مهدی فر، محمدرضا منصوریان، حسام حق شناس و میثم یوسفی سرخنی در جشن بزرگ شعبان شهر شهدا شعرخوانی می کنند.

انتهای پیام/

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 50704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =