کاشت ۲۵۰ نهال مثمر با مشارکت شهرداران مدارس و شهروندان فعال منطقه ۱۴

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۴ از کاشت ۲۵۰ نهال با مشارکت شهرداران مدارس و شهروندان فعال ساکن در محدوده طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان‌نشینی همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ سید محمد حسن ساداتی امیری افزود: تحویل نهال ها به شهرداران مدارس و شهروندان طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در حال انجام است و در هفته منابع طبیعی شاهد کاشت ۲۵۰ نهال جدید از سوی دوستداران محیط زیست خواهیم بود.

ساداتی امیری ادامه داد: این نهال ها در مدارس، مجتمع مسکونی آسمان و منازل شهروندان ساکن در محدوده ی طرح کاشته می شود و تمهیدات لازم برای ارائه آموزش های مورد نیاز زمان کاشت نیز اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت و هماهنگی کارشناسان تخصصی فضای سبز به اجرا درآمده است، یادآور شد: ۱۷۰ مورد از نهال ها با حضور شهرداران مدارس و معاونین شان در محوطه مدارس غرس خواهد شد.

ساداتی افزود: رویداد کاشت ۸۰ اصله نهال مثمر نیز در محله شاهین و کوچه شهیدان شیردم واقع در محله نبی اکرم (ص) به عنوان محدوده های اجرای طرح ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی برنامه ریزی شده است تا رویداد کاشت نهال با حضور تسهیلگران، کنشگران محلی، مسئولین و ساکنین محدوده های طرح برگزار شود.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 50910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =