استقبال از ماه میهمانی خدا با فضاسازی میادین و معابر منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از نصب ۳ المان ماه امید و اجرای نقاشی دیواری بر جداره‌های شهری با هدف تکریم ماه مبارک رمضان و بهسازی فضای محیطی منطقه متناسب با این ایام خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ ، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح المان ماه امید در منطقه ، گفت: فضاسازی معابر در مکان‌های عمومی و سطح شهر، یکی از برنامه‌های اداره زیباسازی در طول سال است که در همین راستا و به منظور گرامیداشت ماه مبارک رمضان و به جهت افزایش زیبایی بصری سطح شهر و همخوانی معابر با این ایام، طرح المان‌های ماه امید اجرایی شد.

هنرور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ نیز اظهار کرد: این المان‌ها از جنس فلز و فایبرگلاس به ارتفاع ۲.۵ متر در میادین شهدا، قیام و بهارستان نصب و جانمایی شده است. 

وی همچنین از اجرای نقاشی دیواری بر جداره های شهری با جملات و تصاویر مرتبط با این ایام از جمله دیوار خیابان آجانلو پشت مجلس شورای اسلامی شهر، در راستای زیبا سازی منظر شهری و حذف آلودگی های بصری خبر داد.

هنرور افزود: تبلیغات محیطی با محوریت ماه رمضان با چاپ و اکران بنر بر روی سازه پرتابلی در معابر محوری و میادین پر تردد از دیگر اقدامات اداره زیباسازی به مناسبت این ماه پر خیر و برکت است.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 50935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =