یک فوتی و چند زخمی در اثر انفجار مواد محترقه در خیابان ری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار مواد محترقه در یک خانه در خیابان ری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد حادثه انفجار مواد محترقه در یک خانه در خیابان ری گفت: ساعت ۱۱:۵۴ دقیقه ظهر امروز-۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲- یک مورد حادثه انفجار در خیابان ری بازار آل آقا اعلام می‌شود که ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به رغم سختی های دسترسی در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه می‌رسند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی رخ داده و درپی انفجار این خانه و بخشی از منزل مسکونی مجاور آن تخریب شده است. در این خانه حجم زیادی از مواد محترقه وجود داشت که انفجار شدیدی رخ داده بود. بخش زیادی از منزل تخریب شده بود و نفراتی گرفتار بودند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان عملیات اطفا حریق و خارج کردن افراد را همزمان آغاز کردند. شدت انفجار باعث شکسته شدن شیشه های ساختمان های اطراف هم شده بود. به طوری که بخشی از منزل  کناری که ساختمان یک طبقه قدیمی بود، تخریب شده بود.

وی تاکید کرد: ده نفر مصدوم تا کنون از محل حادثه خارج شدند که یک مرد بر اثر شدت جراحت فوت شده بود. ۴مرد و ۴خانم هم دچار مصدومیت شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند. با توجه به اینکه خانه قدیمی است، احتمال ریزش بقیه قسمت های آن وجود دارد، بنابراین آتش‌نشانان با احتیاط عمل می‌کنند و در حال جستجو هستند. البته حریق اطفا شده است.

این خبر تکمیل می شود/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 51197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =