آموزش و فرهنگ‌سازی «خود مراقبتی» باید از مدارس آغاز شود

جلسه شورای سلامت شهرداری منطقه ۲٠ با حضور شهردار منطقه و مدیرکل سلامت شهرداری تهران با هدف بررسی و رسیدگی به مصوبات شورای سلامت نواحی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: با توجه به ریل گذاری درست که از سال‌های گذشته در این حوزه انجام شده است، اداره سلامت یکی از مجموعه‌های ریشه‌دار در معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران است.

شنگی پس از استماع مسائل و مشکلات دبیران کانون‌های سلامت محور محلات، افزود: در راستای اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت عملیات پیاده‌روسازی و بهسازی معابر ویژه تردد معلولین در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد.

حمید صاحب مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران ضمن قدردانی از زحمات همکاران در حوزه سلامت افزود: منطقه ۲۰ به عنوان یک منطقه پیشگام در اجرای برنامه‌های فرامنطقه‌ای است.

او ضمن تاکید برای جذب مشارکت حداکثری شهروندان در امر سلامت بیان کرد: ما موظفیم که فرهنگ سازی و آموزش خود مراقبتی را از مدارس آغاز کنیم.

در ادامه این نشست که شهردار منطقه، مدیرکل سلامت شهرداری تهران، معاون ارتقاء سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهرداران نواحی و مدیر اداره سلامت منطقه و دبیران منطقه ای کانون های سلامت محور حضور داشتند، ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره سلامت منطقه و شورای سلامت، از تلاش های دبیران منطقه ای کانون های سلامت محور تقدیر شد. 

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 51216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =