اردوی جهادی سلامت‌محور منطقه ۱۱ ویژه افراد دارای معلولیت

شهردار منطقه ۱۱ از برگزاری اردوی جهادی سلامت‌محور ویژه افراد دارای معلولیت به منظور تأمین حق دسترسی به خدمات در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت تأمین حق دسترسی خدمات برای افراد دارای معلولیت گفت: به منظور حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر و اعمال تبعیض مثبت در تأمین سرانه‌های سلامت برای آنان اردوی جهادی سلامت‌محور ویژه افراد دارای معلولیت در منطقه ۱۱ به اجرا درآمد.

وی هدف از این اقدام را اجرای سند تحول فرهنگی، اجتماعی و هنری شهر تهران با بهره‌گیری از تخصص پزشکان جهادی دانست و افزود: این اردو با مشارکت پایگاه بهداشت، خدمات تخصصی پزشکی برای اعضای انجمن ضایعات نخاعی ایران  برگزار شد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره توضیح داد: در این حرکت جهادی تعدادی از افراد دارای معلولیت و والدین آنها از نظر مشاوره روانشناسی، وضعیت تغذیه، فشار خون، قند خون، مشاوره حسی و حرکتی، تست آلزایمر، اسکن کف پا، انجام تست ایدز، ویزیت پزشک عمومی ‌و متخصص و بررسی دیابت با اندازه‌گیری میزان قند خون، پایش سلامت شدند و پرونده پزشکی برای این عزیزان تشکیل شد.

عموزاده همچنین بیان کرد: در این طرح جهادی تیم‌های پزشکی. مرکز بهداشت پهنه جنوب، بیمارستان فرمان فرمایان و... به خدمت‌رسانی پرداختند.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
کد خبر: 51306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =