آماده‌باش منطقه ۱۱ در شب آخرین چهارشنبه سال

شهردار منطقه ۱۱ با حضور در ستاد بحران این منطقه ضمن دریافت گزارش لحظه‌به‌لحظه از جای‌جای منطقه گفت: خوشبختانه با نظارت و رصد میدانی مستمر همه دستگاه‌ها در سطح منطقه، حادثه بغرنجی صورت نگرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، شامگاه دیروز، سه‌شنبه، ۲۲ اسفندماه، از ساعت ۱۷ تا پاسی از شب، طبق دستورالعمل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر آماده‌باش همه ارگان‌ها و نهادها به منظور کنترل حوادث آخرین شب چهارشنبه سال، ستاد بحران منطقه ۱۱ با حضور سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی، همه اعضای عمومی و تخصصی ستاد اعم از دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر ادارات برق، گاز، آبفا، مخابرات، هلال‌احمر، نماینده بهداشت جنوب، پلیس راهور، سرکلانتری هشتم، آموزش و پرورش و... در سوله بحران واقع در میدان حسن‌آباد گرد هم آمدند تا به موضوعات مرتبط با این مسأله رسیدگی کنند.

موسوی در این جلسه ضمن قدردانی از حضور شرکت‌کنندگان اظهار امیدواری کرد، با درایت خانواده‌ها و مشارکت مردم، آسیب‌های مرتبط با چهارشنبه آخر سال کاهش یابد و مردم بتوانند در آرامش این شب را سر کنند.

وی افزود: من قلباً امیدوارم روزی برسد با ارتقای فرهنگ عمومی در این ایام، شاهد این‌گونه حوادثی که در خیابان‌ها رخ می‌دهد، نباشیم؛ هرچند خوشبختانه طی گزارش‌های به‌دست‌آمده از سطح منطقه، حادثه جدی‌ای در منطقه ما رخ نداده است.

شهردار منطقه ۱۱ ضمن ابراز تأسف از اخبار منتشرشده در مورد ۱۲ فوتی بابت چهارشنبه‌سوری بیان کرد: تعداد زیادی مجروح و حوادث جانی و مالی در این گزارش‌ها ذکر شده که هزینه‌های جبران‌ناپذیر و زیادی روی دست خانواده‌ها می‌گذارد و این امر نشان‌دهنده ضرورت توجه به امر آموزش برای آگاهی‌بخشی در مورد مخاطرات این حوادث است.

جلسه ستاد بحران منطقه ۱۱ از طریق مونیتورینگ و برخط با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در ارتباط مستقیم بود که با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، علیرضا نصیری، رئیس سازمان به‌طور لحظه‌به‌لحظه هدایت می‌شد.

در منطقه ۱۱ بر اساس گزارش‌ها، به جز چند حریق سطل زباله و درختان، بحرانی به وجود نیامد که این موارد نیز در اسرع وقت اطفا شدند.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
کد خبر: 51472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =