آمادگی شهرداری تهران برای توسعه گذرهای گردشگری

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: برای توسعه گذرهای گردشگری هرلحظه آماده هستیم که بر مبنای استقبال شهروندان از گذرها اقدامات لازم را انجام دهیم.

امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، اظهار کرد: برای توسعه گذرهای گردشگری هر لحظه آماده هستیم که بر مبنای استقبال شهروندان از گذرها پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از خانه‌های تاریخی در مجموعه شهر در سال گذشته در اختیار شهر قرار گرفتند، یادآور شد: در سنوات آینده نیز در موضوع خانه‌های تاریخی ورود خواهیم کرد و این‌ خانه‌ها را در گذرها قرار خواهیم داد. تعدادی از اماکن نیز هستند که سال گذشته در اختیار شهرداری قرار گرفته که این موارد نیز در گذرها قرار خواهند گرفت.

آمادگی شهرداری تهران برای توسعه گذرهای گردشگری

قاسمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر گذرهایی که پیش‌بینی کردیم بر اساس میزان استقبال شهروندان در هر جای تهران است، تصریح کرد: در منطقه 14 نیز بحث استقبال از آرامستان‌های مذاهب مختلف را داریم که برای آن هم به صورت موقت پیش‌بینی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس ستاد گردشگری گفت: تورهای بازدید از تعدادی از گذرهایی که در نوروز به طور ویژه دیده شدند، طی سال‌ ۱۴۰۲ تعطیل نشد و در هر زمانی که گردشگران حضور داشتند، به کار خود ادامه دادند.

انتهای پیام/

۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 51502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =