ارتقای ایمنی و نگهداشت معابر نواحی منطقه ۱۹ با نصب بیش از ۱۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ گفت: به منظور ارتقای ایمنی ترافیکی و نگهداشت معابر در آستانه عید نوروز بیش از ۱۰۰ قطعه تجهیزات ترافیکی در معابر اصلی و فرعی ناحیه یک نصب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان افزود: به منظور رسیدگی به تجهیزات و المان‌های ترافیکی و آشکارسازی و ایمن سازی بیش از ۱۰۰ عدد تجهیزات در معابر و بزرگراه های منتهی به ناحیه یک جانمایی و نصب شد.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت کاربران ترافیکی در معابر عمومی با افزایش ایمنی معابر و رعایت قانون اظهار کرد: شناسایی و اجرای عملیات ایمن‌سازی با توجه به بازدیدهای میدانی کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک، از مبادی ورودی و خروجی و همچنین معابری که نیاز به نصب، مرمت و یا نوسازی تجهیزات ایمنی ترافیکی انجام می شود.

به گفته این مسئول در همین راستا ۳۷ قطعه استوانه در معابر پر تردد شهامت، میعاد و میثاق شمالی، بلوار میلاد و بزرگراه شهید هاشمی، ۳ بشکه ترافیکی در خیابان های شهید رحمانی، دانشکاه مقابل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، ۷ عدد شورن در میدان  شهید لطیفی، پل شهید صنیع خانی، بلوار شقایق و بزرگراه شهید تندگویان نصب شده است .

همچنین به منظور اطلاع رسانی و یاد آوری به رانندگان تابلو احتیاط عبور عابر پیاده در بلوار شقایق، دو تابلو پارک مطلقا ممنوع در تقاطع خیابان میثاق شمالی و شقایق،تابلو دور برگردان در معبر میثاق شمالی و دو تابلو گروهبانی در بزرگراه های شهید تندگویان و شهید هاشمی جانمایی شده اند.

انتهای پیام /

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 51613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =