احداث شهرک مسکونی ۳۵ هکتاری در سه فاز در منطقه ۱۶

شهردار منطقه ۱۶ گفت: ۳۵ هکتار زمین در ضلع جنوب منطقه در خیابان رجایی که تا ۵۰ هکتار قابل توسعه است، شناسایی شده تا یک شهرک مناسب در سه فاز ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که بعدازظهر امروز- دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲- برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ ریزی هایی انجام شده تا پارکینگ های محله ای را در بازار شوش تامین کنیم‌ و طرح توسعه ای و نوسازی در بازار شوش و خیابان صابونیان انجام شود. همچنین تغییر دو پهنه منطقه برای تسهیل در نوسازی بافت فرسوده صورت گرفته است.

وی افزود: ۳۵ هکتار زمین در ضلع جنوب منطقه در خیابان رجایی که تا ۵۰ هکتار قابل توسعه است شناسایی شده تا یک شهرک مناسب در سه فاز ایجاد شود. کارهای حقوقی و بخشی از مالکیت ها در این باره در حال پیگیری است.

سالاری‌پور ادامه داد: در حوزه‌ بافت فرسوده به ۳ درصدی که باید طبق وظیفه در طول سال نوسازی می‌کردیم، رسیدیم.

شهردار منطقه ۱۶ بیان کرد: فرصت های سرمایه گذاری در سطح منطقه شناسایی و کتابچه آن آماده شده است که یک خط فکری برای برنامه های آینده در اختیار قرار می دهد. در برنامه فرصت های سرمایه گذاری بیش از ۲۵ مورد از فرصت های شناسایی شده را برای سازمان سرمایه گذاری ارسال خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد معتادان متجاهر منطقه ۱۶ بسیار کاهش پیدا کرده که از دلایل آن می‌توان به ساماندهی های انجام شده، مشارکت مردم و ظرفیت‌هایی که برای نگهداری ایجاد شده اشاره کرد.

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 51754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =