دیدار با ۳۶۰ خانواده معزز شهید و ایثارگر منطقه ۱۹ طی یکسال اخیر

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از دیدار با ۳۶۰ خانواده معزز شهید و ایثارگر منطقه طی یکسال اخیر به همت اداره امور ایثارگران منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس، هر هفته به صورت مستمر با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران منطقه دیدار می شود که در این راستا طی سال گذشته با ۳۶۰ خانواده شهید و ایثارگر دیدار و از آنها دلجویی شد.
این مسئول ادامه داد: بازدید از خانواده شهدا مسئولیت مهمی برای نهادینه ساختن ارزش هایی است که شهدا جان شیرین خود را برای حفظ آنها فدا کردند.
اخگر پور شهیدان و ایثارگران را الگوی بی بدیل ایثار و گذشت دانست و افزود: ایران سرزمینی است که در طول ۸ سال دفاع مقدس با جان فشانی، ایثار و مبارزه شهیدان و ایثارگران پیروزمندانه درخشید و امروز نیز حفظ و ترویج این فرهنگ مهم از وظایف اصلی ما به شما می رود که بخشی از آن از طریق تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران منطقه و نواحی پنجگانه حاصل می شود.

سرپرست شهرداری منطقه تصریح کرد: برگزاری بیش از ۲۰ مراسم یادواره شهدا در سال جاری، ۲ آیین نامگذاری معابر و پلاک کوبی به شهدا، ۳۰ برنامه اردوی زیارتی و سیاحتی، ۴۰ برنامه غبار روبی مزار شهدا، اهدای سبد کالا با مشارکت خیرین، تدارک برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس، ایام الله دهه مبارک فجر، پدران و مادران آسمانی، بزرگداشت ایام شهدا، برگزاری ایستگاه رادیو ایثار خوانش بخشی از زندگی نامه شهدا و ... از دیگر برنامه های اجرا شده برای زنده نگهداشتن یاد شهدا است که در سال گذشته انجام شد.

انتهای پیام /

۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 51875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =