دورازه بین‌المللی پایتخت با ۲ هزار متر ریسه‌های رنگی تزیین شد

در راستای ارتقای سیمای شهری و زیبایی بصری دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲ هزار متر طول ریسه رنگی آذین‌بندی بهاری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست افزود: به منظور فضاسازی منطقه با چراغ ها و ریسه های رنگا رنگ در ایام عید، علاوه بر ریسه های رنگی اجرا شده در عوارضی تهران قم، دو تونل رنگی در بوستان بزرگ ولایت مقابل قلعه شادی، مجاورت ساختمان ستادی، المان ماه و فانوس در بلوار میلاد و ماه در تقاطع شکوفه مطهری و عوارضی تهران قم جانمایی و اجرا شده که باعث جذابیت و زیبایی سیمای شبانه منطقه در این ایام شده است.

این مسئول در خصوص المان حجمی ویژه نوروز به جانمایی ۱۸ تخم مرغ رنگی در معابر پرتردد، برپایی سفره های هفت سین در آبنمای خیابان شهرداری شمالی و عوارضی تهران قم اشاره کرد.

وی اکران بنر های تبریک سال نو و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، رنگ آمیزی ۳۰ هزار متر جداول، نیوجرسی و گیت های عوارضی به رنگ آبی سفید مطابق پالت رنگ شهر تهران، نصب المان ماه هلال اسماء الحسنی، اکران طرح‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان، نصب المان السلام علیک یا روح الله مقابل حرم مطهر امام (ره)، شیپور زن در عوارضی تهران قم، ماه و امید در خیابان مکتب العباس تقاطع خیابان انقلاب و ... از دیگر اقدامات اداره زیباسازی در راستای استقبال از بهار برشمرد.

انتهای پیام /

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 52007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =