بنا بر نظر شورای مساجد؛ مسجد بوستان قیطریه باید ساخته شود/ چند درخت موجود مجددا در صحن کاشته می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنا بر نظر شورای مساجد؛ مسجد بوستان قیطریه را باید بسازند، گفت: پیشنهاد دادیم چند درختی که در فضا وجود داشت، در صحن مسجد قرار بگیرد. ضمن اینکه کاشت درخت‌ بیشتری هم صورت بگیرد تا مسجد صحن مشجری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای مساجد نظر خود را داده و باید بر اساس این اعلام نظر، مسجد بوستان قیطریه را بسازند، گفت: این شورا مساحت را نیز پیشنهاد داد که مورد بررسی قرار گرفت.‌

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد دادیم که چند درختی هم که در فضا وجود داشت، در صحن مسجد قرار بگیرد. ضمن اینکه کاشت درخت‌ بیشتری صورت بگیرد تا مسجد صحن مشجری داشته باشد.

وی با بیان اینکه شبستان مسجد توسط یکی از مهندسین برجسته طراحی می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم بنای خوبی احداث شود و کسانی که می‌خواهند از فضای باغ استفاده کنند نیز از فضا بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی نیز باید نظر خود را اعلام کند، یادآور شد: نمایندگان میراث فرهنگی نیز در محل حضور خواهند داشت تا در صورت مواجهه با آثار تاریخی وظیفه خود را انجام دهند. هیچ مشکلی برای شهروندانی که در بوستان حضور خواهند داشت هم ایجاد نخواهد شد.

چمران تصریح کرد: امیدواریم دو هزار اتوبوسی که قرارداد آن بسته شده پس از چهار ماه به تدریج وارد شود؛ البته با وزارت کشور با مشکلی در خصوص ۷۹۱ واگن برخوردیم که امیدواریم حل شود. وزارت کشور باید اولین مطالبه گر باشد اما متاسفانه امروز این مشکل وقت ما را می گیرد و هرچه دیرتر پاسخ دهند زمان را از دست خواهیم داد.

وی در رابطه با طرح عمرانی میدان ونک نیز گفت: هنوز طرح آن به ما نرسیده و باید نقشه ارائه شود تا بتوانم در این خصوص نظر خود را اعلام کنم.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 52176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =