جمع آوری ۲۹ تن خالص تفکیک پسماند غیر مجاز با ۳۲ سرویس کامیون در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: طی روز گذشته طرح ضربتی مقابله با عوامل تفکیک پسماند غیر مجاز و جمع آوری آنها از معابر شهری حسب دستور شهردار تهران در منطقه ۱۹ آغاز شده و تا کنون با قوت و شدت ادامه دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور افزود: با توجه به جلسه روز چهاردهم فروردین ماه شهردار تهران با مدیران شهری در خصوص اجرای طرح ضربتی در حوزه آسیب های اجتماعی، به قید فوریت ضمن احصاء نقاط تفکیک پسماند در این منطقه و عوامل دست اندرکار در این اقدام ناپسند، نسبت به جمع آوری و پاکسازی چندین نقطه اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ظهر دیروز آغاز شده و تا کنون ادامه دارد بیان کرد: در ابتدا اطراف مرکز بازیافت پسماند منطقه پاکسازی شد و سپس نسبت به جمع آوری ۲۹ تن پسماند خشک و بار غیر مجاز با ۳۲ سرویس کامیون از ورودی درب شماره هفت میدان مرکزی میوه و تره بار در بلوار شقایق اقدام شد.

به گفته این مسئول با توجه به دپوی حجم قابل توجه پسماند در این محدوده و ادامه بارگیری پیش بینی می شود ۱۵ تن پسماند دیگر از این محدوده جمع آوری و به محل مرکز تخلیه جهاد در سیم تریلر تخلیه تا توسط عوامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به آرادکوه انتقال داده شود.

اخگر پور بیان کرد: علاوه بر جمع آوری انواع پلاستیک، کاغذ، کارتن، پت، بطری و قوطی انواع نوشیدنی، ۱۰ عدد چرخ دستی، ۲ عدد گاری، ۱۳ عدد موتور سه چرخه، ۲ عدد باسکول یک تن و ۵۰۰ کیلویی، ۲ عدد کانکس ۶ متری، ۱ عدد کانکس غرفه بازیافت ۳ متری توقیف شد.

سرپرست شهرداری منطقه زیبا سازی سیما و منظر شهری، اجرای صحیح طرح نوماند، تفکیک اصولی پسماند و تحویل به غرفه های بازیافت و... را از اهداف جمع آوری و ساماندهی عوامل جمع آوری پسماند برشمرد.

اخگر پور یاد آور شد: طی بازدید های میدانی مدیران شهری منطقه چندین نقطه دیگر که محل تجمع و تفکیک پسماند هستند در نواحی پنجگانه شناسایی شده که در اسرع وقت نسبت به پاکسازی و جمع آوری آنها اقدام خواهد شد.

ضمن اینکه جمع آوری کتفی و کولی ها و چرخی، موتور سه چرخ ها به صورت دو شیفت شبانه روزی در معابر شهری ادامه دارد.

انتهای پیام /

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 52263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =