اجرای طرح فوریتی جمع آوری زباله‌گردها و کتفی‌ها و معتادین متجاهر در ناحیه یک منطقه۱۳

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۳ از اجرای طرح فوریتی جمع‌آوری زباله‌گردها، کتفی‌ها و معتادین متجاهر در راستای سیاست ها و اهداف شهرداری تهران در ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، حامد حسنی، شهردار ناحیه یک منطقه ۱۳ در خصوص طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی ویژه زباله گردها، متکدیان و معتادین متجاهر گفت: با توجه به ضرورت مراقبت‌های اجتماعی محلات، جلسه ای با مدیران ناحیه برگزار شد که طی آن ساماندهی افراد زباله گرد، کتفی ها و معتادین متجاهر به شکل جدی در دستور کار ناحیه قرار گرفته که بالطبع آن از بروز آسیب به محیط زیست، صدمه زدن به مخازن زباله و ... نیز جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، اکیپ ها در دو نوبت در سطح ناحیه گشت زنی و انجام وظیفه  می کنند و این طرح با همکاری معاونت های خدمات شهری و  اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ به صورت مستمر ادامه دارد.  

شهردار ناحیه یک منطقه همچنین به اجرای طرح در خیابان صفا حدفاصل خیابان ۱۷ شهریور تا خیابان منتظری اشاره کرد و حفظ آراستگی و رسیدگی و افزایش رضایتمندی شهروندان را از اهداف مهم این عملیات برشمرد.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 52270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =