حضور پررنگ کودکان و نوجوانان منطقه ۱۳ در راهپیمایی روز قدس

کودکان و نوجوانان منطقه۱۳ در راهپیمایی روز قدس حضور پررنگ و ویژه‌ای خواهند داشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳، اجتماع بزرگ کودکان ف نوجوانان و مادران تهرانی را حلقه وصلی برای هم صدایی با مسلمانان قدس شریف، فلسطین و غزه مظلوم دانست و افزود: این اجتماع بزرگ جمعه ساعت ۱۰ صبح در میدان انقلاب برگزار می شود که در این راستا اداره آموزش شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳، از شهروندان این منطقه، به ویژه جامعه کودکان، نوجوانان و خانواده‌های با بصیرت، دعوت می‌نماید تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت نمایند.

وی افزود : هماهنگی لازم از سوی اداره آموزش های شهروندی منطقه ۱۳ برای اعزام اعضای کانون نوجوانان و دیگر علاقه مندان برای شرکت در این راهپیمایی انجام می شود.  

وی افزود: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان و کودکان و مردم فلسطین، حملات سبوعانه به مناطق مسکونی سوریه و ایجاد ناامنی برای کودکان، نشان دهنده ماهیت خبیث و ددمنشانه و خونریز و افول قدرت پوشالی آن است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای پویش لشکر قدس در محلات منطقه اظهار داشت: علاقه مندان می توانند نام خود را به شماره ۱۰۰۰۰۴۲۳ ارسال کنند.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲
کد خبر: 52279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =