اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در این منطقه با محوریت ساماندهی معتادین متجاهر، افراد بی‌خانمان، کودکان کار و زباله گردها در این منطقه خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر اجرای همه جانبه این طرح گفت: ساماندهی معتادین متجاهر، افراد بی خانمان، کودکان کار و زباله گردها در سطح منطقه اجرا شده و طی روزهای آینده نیز گشت های اجرای طرح ساماندهی با برنامه ریزی دقیق و شیفت بندی منظم به رفع آسیب های اجتماعی خواهند پرداخت.  

وی افزود: این طرح با استفاده از همه ظرفیت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، معاونت خدمات شهری، یگان حفاظت، نواحی چهارگانه و معبربان و شهربان در سطح منطقه انجام و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده است.  

به گفته شهردار منطقه ۱۳، در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی مددجویان با حفظ کرامت انسانی به مراجع مربوطه ارجاع داده می‌شوند. بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است و بر همین اساس یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در سال جاری حول این محور خدمت قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 
 

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 52348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =