آغاز عملیات عمرانی منطقه ۲۲ در سال جدید با بهسازی آسفالت بزرگراه خرازی

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۲ گفت: در سال گذشته اقدامات عمرانی قابل توجه در حوزه آسفالت، مرمت و ترمیم روکش معابر بزرگراهی و محلی در سطح منطقه ۲۲ مورد اجرا قرار گرفت که در ادامه فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته حجم قابل توجهی فعالیت عمرانی در پهنه شمال غربی تهران در سال جدید به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردای منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی اظهار کرد: روند ساخت معابر در این نقطه از شهر تهران بیشتر از سایر مناطق بوده و بیشترین حجم معابر خاکی آسفالت شده نیز در منطقه ۲۲ صورت گرفته است و باتوجه به موقعیت قرارگیری این منطقه در ابتدای کریدور استان های شمالی و غربی کشور تامین حداقل‌هایی همچون ساخت و بهسازی معابر ارتباطی برای سهولت در تردد هموطنان مهم و ضروری است.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۲ افزود: در سال گذشته وعده ۴۰ هزار تن آسفالت جهت عملیات تراشکاری، روکش، آسفالت ریزی در معابر تازه احداث و لکه گیری معابر از آغاز نهضت آسفالت در منطقه ۲۲ محقق شد و در ابتدای راه در سال جدید عملیات بهسازی آسفالت بخشی از بزرگراه شهید خرازی در محدوده آزادشهر و در حجم ۱۵ تن انجام شد.

ایرانشاهی یادآور شد: در راستای ارتقا کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی در حوزه عمرانی در غربی ترین محلات سطح منطقه، عملیات اجرایی معابر ارتباطی در این شهرک‌ها با جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 52405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =