سفره افطاری با حضور خانواده جانبازان سرافراز میهن در منطقه ۶ برپا شد

همزمان با ماه مبارک رمضان، ضیافت و سفره افطاری ساده با حضور خانواده معظم جانبازان و ایثارگران با هدف گرامیداشت و پاسداشت ازخودگذشتگی، فداکاری و جان‌نثاری سربازان میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس به میزبانی شهرداری منطقه ۶ تهران بر پاشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ درضیافت افطاری ساده که به همت ناحیه یک شهرداری و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار شد، جانبازان و خانواده معظم‌شان، درفضایی معنوی و نورانی، ضمن شرکت در قرائت جمعی دعای  مبارک رمضان و برپایی نماز جماعت، با یادآوری دوران دفاع مقدس و شهدایی که خون پاکشان را در این راه مقدس نثار کردند، براصل ولایت‌مداری و ادامه راه مقدس شهدای معظم به‌منظور حفظ و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان تاکید کردند.

مهدی بصیری، معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۶ تهران؛ در این‌باره گفت: جانبازان و ایثارگران میهن عزیزمان به‌راستی الگوی شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی‌اند. همان انسان‌هایی که در زمان جنگ، وقتی دیدند که دشمن بعثی به مرزها هجوم آورده و مملکت عزیزمان و ناموس کشور به خطر افتاده، لباس رزم به تن کردند و درمقابل متجاوزان به حریم کشور شجاعانه ایستادند و در این راه مقدس به فیض جانبازی نائل شدند.

بصیری، افزود: برپایی چنین محافل نورانی درماه مبارک رمضان با حضور رزمندگان و دلاوران جانباز و ایثارگر، در واقع تلنگری برای همه ماست تا فراموش نکنیم که برای حفظ این نظام و آرمان‌های مقدسش چه خون‌هایی پاکی روی زمین ریخته شده و چه جانبازی‌ها و ایثارگری‌هایی صورت گرفته است. جانبازان و ایثارگران به‌راستی شهدای زنده عصر ما هستند و می‌توانند به‌عنوان الگوی ممتاز به نسل امروز معرفی شوند. ‌

شایان ذکر است که در این مراسم پر شور و معنوی، «بهنام مهر پسند» شهردار ناحیه یک منطقه ۶ تهران نیز درجمع خانواده معظم جانبازان عضو انجمن کانادین، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنان در ماه میهمانی خدا، بر ارتباط و تعامل مستمر مجموعه شهرداری با جانبازان و ایثارگران سرافراز کشور و تلاش درجهت ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت درجامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 52412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =