یادواره سردار رشید اسلام شهید محمود کاوه در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از برپایی مراسم یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای محله عباسی در مسجد رضوی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه گفت: در آستانه شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان الکریم، مراسم یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای دیار شهیدپرور بیهود و شهدای محله عباسی برگزار شد.

موسوی با بیان اینکه یاد شهدا در روزهای ماه مبارک رمضان، به معنویت روزه‌داری و مجاهدت در راه اسلام کمک می‌کند، افزود: در آخرین روزهای این ماه پرفیض و برکت، با مشارکت‌های مردمی محلات، این یادواره‌ها برگزار می‌شود تا بتوانیم بیشترین بهره را از این ماه ببریم.

یادواره شهید محمود کاوه با مشارکت سرای محله عباسی با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خیل عظیمی از شهروندان ولایت‌مدار و قدرشناس و نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، اسحاقی با هدف تکریم و گرامیداشت مقام والای شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر در مسجد رضوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، برنامه‌های فرهنگی ارزشمندی از قبیل قرائت قرآن توسط قاری نوجوان، اجرای گروه سرود آوای بصیرت، مدیحه‌سرایی در وصف شهدای گران‌قدر توسط مداح نوجوان و مداح اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عادلی و نماینده مجلس شورای اسلامی، اسحاقی برگزار شد.

در این برنامه از خانواده‌های شهید زراعت‌کار و شهید عرب نیز تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 52434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =