برگزاری ضیافت افطاری ۵۰۰کودک ونوجوان ورزشکار محلات کم‌برخوردار منطقه ۱۲

همزمان با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، کودکان و نوجوانان ورزشکار محلات کم‌برخوردار هرندی و شوش میهمان ضیافت افطاری اداره ورزش معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در بوستان شوش شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، این برنامه با هدف ایجاد نشاط معنوی و ترویج سنت حسنه افطار با حضور ۵۰۰ کودک و نوجوان ورزشکار محلات شوش و هرندی برگزار شد.

در این ضیافت، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ به همراه امیرحسین ساداتی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و رحیم زاده رییس اداره ورزش در کنار این کودکان و نوجوانان بر سر سفره افطار حضور داشتند و دقایقی به گفت وگو با آن ها پرداختند.

توزیع بسته افطاری شامل نان، پنیر، خرما و همچنین چای و آب در هنگام اذان از برنامه‌های ایستگاه افطاری ساده در چایخانه محبان امام رضا(ع) است که تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای شهروندان خواهد بود.

در پایان این ضیافت وحیدرضا انارکی محمدی با اهدای لوح از ناصر بذلی پور، داور قدیمی وپیشکسوت باسابقه منطقه ۱۲، رضا بابا رئیسی داور لیگ برتر کشور و مربی فوتبال تیم کودکان ناصر خسرو و حامد صفار هرندی داور فوتبال استان تهران و بهترین کمک داور سال ۱۴۰۲ استان تهران ساکن منطقه ۱۲تقدیر کرد.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 52555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =