ایستگاه فرهنگی منطقه ۲۲ میزبان نمازگزاران عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) خواهد بود

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از برپایی ایستگاه فرهنگی منطقه جهت میزبانی از نمازگزاران عید سعید فطر در مصلی حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی با اشاره به اینکه تدارک ویژه جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی زیادی برای پذیرایی و استقبال از نمازگزاران عید سعید فطر تدارک دیده شده است، گفت: در روز عید فطر بعد از اقامه نماز جماعت، شرکت کنندگان در برنامه نماز مصلی تهران با حضور در غرفه‌ها پذیرایی می‌شوند.

وی بیان کرد: برنامه‌های روز عید سعید فطر با پویش محوری نماز بیعت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران قبل و بعد از برپایی نماز عید فطر برگزار می‌شود.

خداوردی افزود: در پردیس فرهنگی منطقه ۲۲ غرفه‌های شهروندی گریم کودکان، نقاشی و آموزش کاردستی، ورزش دارت، تنیس روی میز، بازهای حرکتی و فوتبال دستی، غرفه سلامت با ارائه خدمات مشاوره و سنجش شاخص توده بدنی BMI, غرفه گردشگری با نمایش اماکن گردشگری با استفاده از دستگاه VR و غرفه بانوان با عرضه محصولات حجاب و عفاف به شهروندان برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ همچنین از برپایی استیج فرهنگی و هنری با اجرای سرود روزه اولی‌ها، حضور هنرمندان، ورزشکاران خبر داد.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 52571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =