نظارت ویژه بر نوسازی و بهسازی علائم ترافیکی در ۵۵۵ کیلومتر معبر محلی و بزرگراهی منطقه ۲۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ گفت: طرح بهسازی و نظارت ویژه بر مرمت و یا تعویض علائم ترافیکی در محلات ۱۲‌گانه در پهنه شمال‌غربی تهران به اجرا در می‌آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی با تاکید بر نظارت مستمر اکیپ های نگهداشت معاونت حمل و نقل و ترافیک بر ایمن سازی معابر سطح منطقه اظهار کرد: به دلیل تردد روزانه بیش از هزاران خودرو در ۵۰۰ کیلومتر شریان‌های اصلی، فرعی و محله ای و همچنین ۵۵ کیلومتر معبر آزادراهی و بزرگراهی منطقه ۲۲، لزوم رسیدگی و بهسازی علائم ترافیکی جهت ایجاد ترددی روان و ایمن برای شهروندان لازم و ضروری به نظر می رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ افزود: به واسطه تراکم ترافیکی که در ایام تعطیلات و همچنین روزهای پایانی هفته در این منطقه وجوددارد ؛ لازم است تا با ایمن سازی و نصب تجهیزات ترافیکی، رانندگان وسایل نقلیه را از مخاطرات مسیر آگاهی و از بروز حوادث احتمالی پیشگیری نمود. در این خصوص تعمیر و نوسازی گاردریل های محورهای آزادراهی و بزرگراهی، نصب و تعمیر تابلوهای علائم ترافیکی معابر اصلی از جمله اقدامات مورد اجرای طرح است.

وی از نصب علائم ترافیکی در معابر سطح ناحیه و معابر منتهی به دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان جنگلی چیتگر و آبشار تهران به منظور هدایت صحیح رانندگان، جلوگیری از ازدحام خودروها، تسهیل و ایمنی در تردد وسایل نقلیه و ایجاد ترافیکی روان در محورهای منتهی به سایتهای تفرجگاهی منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 52716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =