ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با جمع‌آوری ۲۳ تن پسماند در منطقه ۱۹ اجرا شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نواحی چهار و پنج این منطقه با شناسایی محل دپوی زباله توسط عوامل گشت نواحی و جمع‌آوری ۲۳ تن پسماند انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی بیان کرد: با توجه به رویکرد مدیریت ارشد شهری در توجه به سلامت اجتماعی و اجرای برنامه‌های مناسب در کاهش آسیب های اجتماعی طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی زباله گردها، کتفی، کولی و چرخی های غیر مجاز در نواحی پنجگانه با جدیت و قوت تمام به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه زباله‌گردها و عاملان جمع آوری پسماند به صورت غیر مجاز علاوه بر مسائل و مشکلات اجتماعی چهره شهر را مخدوش و نامناسب می‌کنند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده طی گشت های اجرایی در ناحیه چهار، حدود ۱۴ تن پسماند خشک و قابل بازیافت با هفت سرویس جمع آوری و ۴ دستگاه وانت و ۱ دستگاه نیسان در محدوده روستای کاشانک توقیف و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

به گفته این مسئول در همین راستا ۹ تن انواع پسماند از محل دپوی کارتن و ضایعات با شش سرویس از محدوده بزرگراه شهید هاشمی روستای قلعه حاج موسی در ناحیه پنج جمع آوری شد.

انتهای پیام /

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 52737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =