احداث مراکز پویاشهر جدید در پایتخت

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از احداث چند مدرسه پویا شهر در برخی مناطق ۲۲ گانه پایتخت خبر داد.

احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در رابطه با احداث چند پویاشهر جدید در پایتخت گفت: به منظور تسهیل در ایجاد دسترسی کودکان کار و خیابان به مدارس پویاشهر شهرداری تهران، قرار است چند مدرسه جدید ویژه استعدادیابی، توانمندسازی و آموزش کودکان کار و خیابان احداث شود.

وی افزود: مذاکراتی با برخی از مناطق که از زیر ساخت‌های مناسبی جهت احداث مدارس پویاشهر برخودار هستند، انجام شده و در برخی مناطق ما بیش از یک تا دو مدرسه پویاشهر خواهیم داشت تا میزبان کودکان کار و خیابان باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از ۷ هزار کودک کار و خیابان توسط شهرداری تهران در مدارس پوباشهر سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی تحت پوشش هستند، تصریح کرد: در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی پایتخت که طی دو هفته گذشته جریان داشت اقدامات بسیار مناسبی در خصوص کودکان کار و خیابان صورت گرفت و قصد داریم در مدارس استعدادیابی ، توانمندسازی و آموزش خدمات ویژه ای به این کودکان ایران ارائه دهیم.

گفتنی است چندی پیش مدرسه پویاشهر منطقه ۸ تهران در یک مراسم افطاری در ماه مبارک رمضان با حضور کودکان کار افتتاح شد.

انتهای پیام/

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 52933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =