کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور در جریان بازدید از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه این پروژه در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می‌شود، اظهار کرد: بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است. 

وی افزود: اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود محله بزرگراه آیت اله سعیدی و میدان آزادی که با گره‌های ترافیکی روبه‌رو بودند، سبک‌تر خواهد شد.

موسوی‌پور با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح نیز گفت: در بخش شرقی این پروژه و بزرگراه شهید شوشتری سالها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی با اعلام اینکه در بزرگراه بسیج نیز به علت تردد کامیون‌ها ترافیک سنگین است، یادآور شد: با شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد؛ در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه‌ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 52952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =