احداث دو خیابان در محله شهرک الهیه منطقه ۲۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از احداث دو خیابان الوند ۳ و ۴ در محله شهرک الهیه غرب در این منطقه خبر داد و گفت: مساحت این دو معبر سه هزار و ۱۴۵ متر مربع است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی گفت: افزایش سکونت شهروندان در غربی‌ترین محلات شهر تهران با سرعت قابل توجهی در حال وقوع است و لازم است تامین حداقل‌هایی همچون ایجاد دسترسی‌ها از طریق معابر آسفالتی، برخورداری از ناوگان حمل و نقل عمومی و یا اجرای هر چه بهتر طرح نگهداشت در محدوده شهرک الهیه غرب و مروارید شهر اقدام قابل توجه صورت پذیرد.

وی افزود: یکی از دغدغه های شهروندان به ویژه ساکنان محلات تازه تاسیس در غرب منطقه معابر خاکی است؛ به همین منظور مدیریت شهری منطقه در نظر دارد تا به شکل ویژه اقدامات عمرانی را برای احداث معابر انجام دهد.

وی بیان کرد: شهرک الهیه غرب از جمله محلاتی است که احداث شبکه معابر آن در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و اقدامات قابل توجهی در این محله صورت گرفته است از جمله خیابان الوند ۳و۴ که با تلاش همکارانم در معاونت فنی و عمرانی منطقه و ناحیه سه به اجرا درآمده است.
ایرانشاهی ادامه داد: این دو معبر به مساحت سه هزار و ۱۴۵ متر مربع به طول ۳۷۰ متر و به عرض بیش از ۸ متر مورد احداث و بهره برداری قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: در سال جاری بودجه مناسبی برای احداث شبکه معابر فرعی از سوی مدیریت شهری تهران برای منطقه ۲۲ در نظر گرفته شده است و براساس اولویت بندی کارشناسان این معاونت عملیات عمرانی را به اجرا در می آورند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 53053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =