به دنبال بورسی‌کردن دارایی‌های مختلف شهرداری هستیم

به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم، امسال شاهد اتفاقات خوبی در خصوص بهره مندی بیش از پیش از ظرفیت های بورس خواهیم بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، لطف ا... فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری گفت: در مدیریت قبلی مجموعه شهر آفتاب به طور کامل تعطیل بود ولی طی توافقی که با وزارت صنایع انجام شد، مقرر شد که نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی در مجموعه شهرآفتاب برگزار شود.

 فروزنده افزود: سال گذشته ۴۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شد،؛ علاوه بر این روند تأسیس مرکز تجارت جهانی در  نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب فراهم شده است، همچنین در گام بعدی ۶۰۰ هکتار به مساحت این مجموعه اضافه شد؛ افق ما در زمینه بسیار روشن است و گام به گام حرکت رو به جلو خواهیم داشت.

فروزنده با اشاره به اینکه در خصوص بورسی کردن شهروند گام هایی برداشته شده است افزود: البته بورسی کردن  شرایط و الزاماتی دارد که در مسیر ایجاد زمینه برای این موضوع  هستیم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: نه تنها شهروند، بلکه به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری و سهیم کردن مردم در آنها هستیم؛ ضمن اینکه در حال حاضر نزدیک ۳۵۰۰ میلیارد خرید های ما  از طریق بورس کالا انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به  ثبت نظر یک میلیون و ۳۰۰ نفر از شهروندان در طرح بزرگ " من شهردارم"  با هدف مشارکت مردم در مدیریت شهری افزود: این میزان از مشارکت مردم در این طرح نشان از اعتماد مردم به مدیریت شهری است که هم اکنون ۸۵ در صد از پروژه های مربوط به سال گذشته این طرح عملیاتی شده و ۱۵ درصد نیز در دست اقدام است.

فروزنده بیان کرد: مردم بایستی نظر بدهند و پروژه های اولولیت دار را مشخص نمایند، ضمن اینکه با استفاده از ابزارهای جدید مالی به دنبال مشارکت مردم  نیز هستیم.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 53069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =