ورودی بناهای تجاری غیرمجاز در منطقه ۱۹ با استقرار نیوجرسی مسدود شد

در راستای تداوم مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه سه منطقه ۱۹ با استقرار نیوجرسی و جمع‌آوری ابزار ساختمانی از ادامه فعالیت ساخت بناهای تجاری غیرمجاز جلوگیری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد:در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بناهای تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری‌ منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه های طبقه همکف و اول در شهرک احمدیه خیابان گل ها رفع خلاف شد.

براساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیروهای شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقل حضور داشتند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 53091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =