حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در منطقه ۵

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۵ از اجرای طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری نماهای شهری در نواحی هفتگانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل ازاداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ رضا هداوند رئیس اداره زیباسازی منطقه با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن سازی معابر و محیط های شهری، تصریح کرد: به منظور رسیدگی به درخواست های شهروندان، طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری در نواحی هفتگانه در حال اجرا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حذف زوائد نما و کف، جمع آوری تابلو ها و بنر های غیرمجاز و همچنین جمع آوری سایبان اصناف از جمله اقداماتی است که انجام می شود، اظهار داشت: داشتن شهری زیبا در گرو جمع آوری و حذف زوائد نما و پاکسازی نمای ساختمانها بوجود می آید و با توجه به وجود آلودگیهای بصری از جمله موانع فیزیکی و زوائد نما، اداره زیباسازی منطقه ۵ توسط عوامل نواحی اقدام به حذف و جمع آوری زوائد خیابان آیت الله کاشانی، میدان صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی، وجمع آوری تابلو غیر مجاز در خیابان ملاحسینی کن، خیابان زینعلی جنوبی، و جمع آوری بنر تابلو و سر در تعمیرگاه جاده سولقون در جهت بهسازی نمای شهری گام برداشته است.

هداوند افزود: هدف از اجرای این طرح، انضباط و زیبایی نمای شهر بر اساس دستورالعمل های صادره و تقاضای شهروند و جلب رضایت حداکثری شهروندان از خدمات شهرداری است.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 53096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =