طرح «الگوی خدمت» در محورهای منتخب منطقه ۱۵ کلید خورد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از آغاز فرآیند برنامه‌ریزی اجرای طرح الگوی خدمت در ۹ محور منتخب در نواحی هفتگانه سطح منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: طرح "الگوی خدمت " با رویکرد ایجاد محورهای شهری نمونه از حیث کارکرد و زیبایی در شهر تهران، تمامی موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری را در برمی‌گیرد که باید قبل از اجرای آن، محورهای منتخب به طور دقیق پایش و اقدامات قابل اجرای تعیین و برنامه ریزی فرآیند اجرایی آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ۹ محور منتخب در نواحی هفتگانه اجرا می شود افزود: خیابان۱۷ شهرویور، شهیدان قاسمی (اتابک)، شهید رضایی(منصور)، ابوذر، شهید ابراهیمی، شهید صالحی مزینانی، بیست متری افسریه، ابومسلم خراسانی  و الوند از جمله محورهایی است که این طرح در آن اجرا می شود.

به گفته وی؛ در طرح الگوی خدمت تمام ابعاد و ایرادات معبر از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری شناسایی و اصلاح می شود. 

در همین راستا هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، علی روحانی معاون فنی و عمرانی منطقه به همراه روسای ادارات معاونت خدمات شهری و شهرداران نواحی از محورهای منتخب طرح الگوی خدمت منطقه به منظور احصای موارد و برآورد حجم عملیاتهای اجرایی طرح الگوی خدمت در محورهای ۹ گانه منطقه بازدید میدانی کردند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 53106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =