خط‌کشی ۲۶ ایستگاه‌ اتوبوس و ۱۱ محل پارک معلولان در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای خط‌کشی معابر این منطقه با هدف مناسب‌سازی معابر و آراستگی محل‌های توقف وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به احیای خط‌کشی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح منطقه گفت: با هدف مناسب‌سازی معابر و آراستگی محل‌های توقف وسایل نقلیه، ۲۶ ایستگاه اتوبوس به منظور اجرای خط‌کشی در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه قرار گرفته‌اند.

حسن هدائی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه دراین‌باره توضیح داد: به منظور آراستگی محل‌های توقف وسایل حمل‌ونقل عمومی برای مسافرپذیری ایمن و مشخص‌شدن حریم ایستگاه اتوبوس، احیای خط‌کشی حریم ۲۶ ایستگاه در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.  

وی افزود : موضوع حمل و نقل عمومی و سفرهای درون‌شهری با این وسایل از اهمیت بسیار بالایی برای مدیریت شهری برخوردار است و آراستگی محل‌های توقف آنها و همچنین آموزش استفاده از مُدهای حمل‌وؤنقل پاک به شهروندان باعث کاهش چشمگیر ترافیک و آلودگی هوا خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ سپس با اشاره به اجرای خط‌کشی محل پارک معلولان در منطقه ادامه داد: با توجه به امکان‌سنجی و اهمیت تردد شهروندان معلول که مشکل جسمی حرکتی دارند و تسهیل دسترسی آنان به اماکن عمومی و شناسایی و بازدید از مراکزی که کاربری زیادی برای این عزیزان دارد، نسبت به احصاء و خط‌کشی پارک و نصب تابلو محل توقف معلولان اقدامات لازم صورت پذیرفت.

وی همچنین بیان کرد: در این پروژه به درخواست شهروندان تعداد ۱۱ مورد خط‌کشی انجام گردید تا در مراحل بعدی و با نظارت پلیس راهور از توقف غیرمجاز خودروهای دیگر جلوگیری و اعمال قانون انجام گردد و به این ترتیب معلولین عزیز بتوانند از این خدمات به‌خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 53129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =