آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی زیر پل ری رو به روی بیمارستان بازرگان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار این منطقه اظهار کرد: در راستای بهبود عبور و مرور روزانه شهروندان و جلوگیری از تردد عابرین پیاده در مسیر خودروها، معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه با همکاری شرکت باستان ایران کاو، عملیات نرده گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار منطقه۱۲ گفت: با توجه به پدیده شهرنشینی و افزایش روز افزون جمعیت و خودروها در سطح شهرها، شاهد رشد تصاعدی ترافیک در سطح خیابان‌های شهر هستیم که منجر به بروز مشکلات و صدمه بر سلامت انسانی و تضعیف قانونمندی حمل و نقل به طور جدی شده که این معضل تبدیل به مسئله اصلی مدیران شهری شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: مدیریت شهری همواره برای ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش ترافیک، آموزش فرهنگ رفتار ترافیک و مقررات ترافیکی و ایمن سازی راه‌ها جهت رانندگان و همشهریان تلاش می‌کند.

وحیدرضا انارکی محمدی گفت: بعضی عابران روی خطوط عابر پیاده تردد نمی‌کند که این موضوع باعث ایجاد خطرات جانی برای آنان و از بین رفتن گل کاری و فضاهای سبز موجود در رفیوژ خیابان‌ها می‌شود، از این رو برای حذف این مخاطرات و همچنین حفظ و پاسداشت درختان و فضاهای سبز موجود در رفیوژها، ایمن‌سازی این مسیرها از پروژه‌های مهم و ضروری است و انجام آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این زمینه تماس‌ها و پیام‌های زیادی مبنی بر نارضایتی ساکنان و رانندگان خودروهای عبوری از این مسیر دریافت شد و قطعاً شهروندان نیز از اجرای آن بسیار راضی خواهند بود.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 53260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =