امکان‌سنجی برای احداث مرکز هاری و تأسیس بخش ناباروری

شهردار منطقه ۱۱ با بیان اینکه کمک به حوزه بهداشت و درمان، همسو با منافع عمومی شهر است، گفت: طی جلسه با مسؤولان بیمارستان بهارلو در مورد برنامه‌هایی برای توسعه این بیمارستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر اینکه کمک به حوزه بهداشت و درمان، همسو با منافع عمومی شهر است، گفت: حمایت و پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان از دغدغه‌های مدیریت شهری است و شهرداری برای حل معضلات مراکز درمانی و کادر پزشکی تا جایی که اختیارات دارد، بدون محدودیت، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

موسوی با اشاره به بازدید و جلسه با مسؤولان مرکز آموزشی درمانی بهارلو افزود: در این جلسه در مورد امکان‌سنجی برای احداث مرکز هاری، تأسیس بخش ناباروری، توسعه درمانگاه‌ها و تشکیل مجمع خیرین با پزشکان بیمارستان، همچنین افزایش روشنایی پارکینگ شهید حججی از سوی شهرداری منطقه، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

صبح امروز، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ما، انیسه مقدسی، رئیس اداره سلامتی شهرداری منطقه ۱۱ به همراه مدیر اجتماعی ناحیه ۴ در دیدار با مسؤولان بیمارستان بهارلو در مورد موضوعات دوجانبه بین بیمارستان و شهرداری به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در این بازدید سیامند انوری، مدیریت بیمارستان بهارلو در مورد ویژگی‌های خاص بیمارستان بهارلو در خدمت‌رسانی به مردم منطقه و ارائه آمارهای مقایسه‌ای این مرکز با مراکز دیگر صحبت کرد و در نهایت از شهرداری منطقه ۱۱ در حوزه طرح‌های عنوان‌شده مساعدت و همکاری خواست.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: 53775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =