اجرای عملیات خط‌کشی بلوک عابر پیاده و سرعتکاه در ۸۰ نقطه از معابر منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: عملیات خط کشی بلوک عابر پیاده، سرعتکاه و آشکارسازی تیرهای برق در ۸۰  نقطه از معابر اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور افزود: به منظور کاهش مخاطرات، روانسازی ترافیکی و ارتقای ایمنی معابر، عملیات خط کشی سرعتکاه درضلع غربی میدان ثارالله، بلوک عابر پیاده در ضلع غربی، شمالی و شرقی میدان شهید بهلول محمودی، ضلع غربی میدان ثارالله و خیابان بهمنیار حدفاصل خیابان آموزگار تا میدان وصال اجرا شده است.

وی ادامه داد: به منظور کاهش تصادفات رنگ آمیزی ۴۰ تیر برق درحاشیه بلوار شقایق تا بوستان آموزش ترافیک به مساحت تقریبی ۱۲۰ متر مربع با رنگ ترافیکی و فام زرد آشکار سازی و همچنین ۴ شاخه گاردریل با ۵ عدد پایه  در این محور نصب و ترمیم شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: خط کشی محوری ممتد با رنگ گرم ترافیکی در بلوار میلاد و میثاق تا خیابان شهید رحمانی در حاشیه جداول به طول هزار و ۴۰۰ متر انجام شد.

ضمن اینکه جانمایی مجدد تعدای کاشن تانک در مسیر کندرو به تندرو بزرگرا ه آزادگان شرق به غرب مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار نیز از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک است.

انتهای پیام /

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 53857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =