برپایی ایستگاه‌های "فرزندان سرمایه‌های زندگی"  در بوستان‌های شاخص منطقه۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از برپایی ایستگاه‌های فرزندان سرمایه‌های زندگی به مناسبت هفته ملی جوانی جمعیت در بوستان‌های شاخص این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به  سی‌ام اردیبهشت به نام روز ملی جمعیت گفت: هفته منتهی به این روز( ۲۴ لغایت سی‌ام) هفته ملی جمعیت، حول محورهای موضوعی خانواده وجمعیت است که در این راستا اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به برپایی ایستگاه های سلامت با شعار «فرزندان سرمایه های زندگی » با شعار نقش من در جوانی جمعیت  کرده است.
وی افزود: این ایستگاه ها با هدف فرهنگ سازی موضوعات مربوط به تحکیم خانواده در هفته ملی جمعیت با اجرای ویژه برنامه های شاد  و مفرح، میزبان خانواده ها است و بخش هایی از قبیل داستان نویسی ویژه کودکان، گریم صورت، نمایش عروسکی، خدمات مشاوره و روانشناسی، ورک‌شاپ و ... فعالیت می کند.
به گفته محمد هادی علی احمدی، گروه های ورزشی نمایشی، سرود، نمایش عروسکی و ...  در این موکب ها به اجرای برنامه می پردازند.

شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: تلاش برای جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، یکی از ضروریترین رویکرد مسئولان و آحاد مردم است.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 54570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =