به منظور رفاه حال شهروندان نظافت مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در دو مرحله انجام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با پرداختن به نظافت مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها گفت: از ساعت ۱۹ تا ۲۲ جمعیت متراکم بود و امکان تردد وجود نداشت و برای رعایت حال شهروندان در فضاهایی که تراکم جمعیت وجود دارد، پاکسازی به ساعت ۲۲ تا بامداد امروز موکول شود.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها شب گذشته- جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳- پاکسازی مسیر از میدان ولیعصر (عج) تا میدان شهدای هفتم تیر با استفاده از انواع ماشین‌آلات مکانیزه انجام شد، اظهار کرد: با توجه به برپایی موکب‌ها و استیج‌ها، پاکسازی این مسیر با تلاش نیروهای انسانی سازمان مدیریت پسماند و خدمات شهری، پس از پایان مراسم تا بامداد امروز به پایان رسید.

وی با اعلام اینکه از ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته یک هزار نیروی پاکبان، رفت ‌و روب و نیروهای پسماند خشک در محل مستقر بودند و نظافت را در طول مسیر همزمان انجام دادند، خاطرنشان کرد: با توجه به انبوه جمعیت و استقبال گسترده شهروندان تا ساعت ۱۹ که فضا در بین جمعیت برای تردد پاکبانان وجود داشت، رفت  و روب و پاکسازی همزمان صورت گرفت.

محمدی ادامه داد: از ساعت ۱۹ تا ۲۲ جمعیت متراکم بود و امکان تردد وجود نداشت و برای رعایت حال شهروندان تلاش بر این بود که در فضاهایی که امکان پاکسازی وجود دارد، نظافت انجام شود اما در فضاهایی که تراکم جمعیت وجود داشت، پاکسازی به ساعت ۲۲ تا بامداد امروز موکول شد.

وی با بیان اینکه با وجود اعلام ساعت اتمام جشن در ساعت ۲۲، توزیع نذورات در برخی غرفه‌ها هنوز ادامه داشت، گفت: با توجه به پسماند تولیدی در این غرفه‌ها، پاکسازی نهایی ۲ ساعت طول کشید و با وجود بازگشایی مسیر توسط پلیس راهور و تردد خودروها بلافاصله پس از پایان مراسم، پاکسازی مسیر بدون هیچ نقصی صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد: تیم شست‌وشو که در ساعات شب به صورت مستمر شست‌وشوی شهر را انجام می دهند، با استفاده از ۲۰ دستگاه طی ۲ ساعت پاکسازی نهایی مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها را انجام دادند.

محمدی با اشاره به بکارگیری ۷۸ دستگاه خودروی ویژه نوماند، ۴۰ دستگاه فان مکانیزه و ۴۰ دستگاه رفت‌و روب و شست‌وشوی مکانیزه برای نظافت هرچه بهتر مسیر این اجتماع بزرگ، یادآور شد: ۲۰۰ نفر نیروی آموزشگر طرح نوماند نیز در محل مستقر بودند تا نسبت به آگاه‌سازی شهروندان درخصوص طرح نوماند و ثبت‌نام در نرم‌افزار شهرزاد اقدام کنند.

گفتنی است اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز گذشته- جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳- حدفاصل میدان حضرت ولیعصر (عج) و میدان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 54655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =