مرمت مقبره شهدای بوستان دامپزشک / اتمام پروژه احداث سرویس بهداشتی مجتمع ولیعصر (عج)

شهردار منطقه ۱۱ طی بازدید میدانی از ناحیه یک این منطقه از پیشرفت ۸۰ درصدی مرمت مقبره شهدای بوستان دامپزشک و اتمام پروژه احداث سرویس بهداشتی برای مجتمع ولیعصر (عج) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، سه‌شنبه، یکم خردادماه، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه به همراه معاونان و شهردار ناحیه یک این منطقه و به منظور اجرای طرح قدم‌به‌قدم از ناحیه یک بازدید کرد و در مورد اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری این منطقه نکاتی را یادآور شد.

موسوی با بیان اینکه طی این بازدید، برای رفع ۳۷ معضل خورد شهری در این ناحیه تصمیماتی اتخاذ شد، افزود: بازسازی و مرمت مقبره شهدای بوستان دامپزشک که از دو هفته پیش آغاز شده، با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اتمام است که طی این پروژه، نسبت به اجرای ۵۰۰ مترمربع دیواره سنتی شامل نصب کاشی‌ها و آجرهای سنتی، همچنین افزایش و تنظیم روشنایی، نورپردازی و سیستم تهویه مقبره، اقداماتی در حال انجام است.

وی همچنین بیان کرد: سرداب مقبره شهدای بوستان دامپزشک به متراژ ۲۵۰ مترمربع در سال ۱۴۰۱ با تشییع و خاکسپاری دو شهید فقید گمنام احداث شده که نیاز به بازسازی و طراحی‌های جدید داشت و این اقدامات در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۱ سپس از پایان پروژه احداث سرویس‌های بهداشتی در مجتمع ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: ساخت ۱۳ چشمه سرویس بهداشتی طی یک ماه گذشته در این مجتمع شروع شده که این پروژه نیز به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

بازدید از حصارکشی مجموعه تئاتر شهر، کارگاه متروی بوستان دامپزشک، بازارچه ویژه دستفروشان چهارراه ولیعصر (عج) به نام بازارچه سرمد از دیگر بخش‌های بازدید امروز بوده است.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 54926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =