بررسی آخرین تصمیمات در زمینه «طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی» در منطقه ۷

صبح امروز قرارگاه اجتماعی منطقه ۷ جلسه ای تشکیل داده و آخرین تصمیمات در زمینه «طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی» این منطقه مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت نصرالله آبادیان در این جلسه، با تاکید بر حل معضلات مربوط به آسیب های اجتماعی گفت: آسیب های اجتماعی همواره در شهر تهران یکی از دغدغه های مردم بوده است و یکی از مشکلات این بود به دلیل بین بخشی بودن موضوع آسیب های اجتماعی باعث شده بود که این موضوع متولی نداشته باشد.

او گفت: در تهران بسیاری از محلات هم اکنون درگیر این معضل هستند و خانواده ها درمحیط زندگی خود با این موضوع مواجه اند و همه به دنبال حل آن هستیم  تا جایی که موضوع آسیب های اجتماعی در سطوح عالی کشور مطرح بوده است.

 آبادیان گفت: رییس جمهور شهید طی  حکمی  حل معضل آسیب های اجتماعی را طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی به شهرداری تفویض کرده است و این یک فرصت برای شهرداری است که می تواند از آن استفاده کند.

 او گفت: اگر شهرداری بتواند با عملکرد مثبت این موضوع را حل کند دولت در بسیاری از امور دیگر هم تفویض اختیار خواهد کرد و این به نفع شهر تهران خواهد بود.

 شهردار منطقه هفت در ادامه گفت: هر دوره ای از مدیریت شهری بر روی مساله ای متمرکز بوده است و در این  دوره مدیریت شهری یکی از موضوعاتی که خیلی به آن توجه شده است حل آسیب های اجتماعی است و من شاهد هستم که شهردارمحترم تهران وقت زیادی را برای حل آن می گذارد.

 او گفت: اگر به مجموعه «یاور شهر» برویم  می ببینیم که چه اقدامات بزرگی صورت گرفته است و آسیب های اجتماعی به حداقل رسیده و شهرداری منابع و تلاش های زیادی را برای ساختن این مجموعه انجام داده است.

 در این جلسه مدیران منطقه هفت به ارائه گزارش هایی از فعالیت های منطقه پرداختند و مسائل و مشکلاتی را مطرح کردند که شهردار تاکید کرد طی مکاتبات با ستاد مرکزی شهرداری آن را حل کنند.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 55570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =