بانوان منطقه ۱۹ از آموزش‌های رایگان دوچرخه‌سواری در بوستان ترافیک بهره‌مند می‌شوند

کارگاه‌های عملی آموزش دوچرخه‌سواری شهری ویژه بانوان به منظور توسعه حمل و نقل پاک و تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه در بوستان آموزش ترافیک برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان معاون حمل و نقل ترافیک بیان کرد: این دوره های آموزش تئوری و عملی به منظور تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه و تاثیر آن در کاهش آلودگی هوا در سفرهای کوتاه درون شهری و محلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به نقش بانوان در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در خانواده ها، بانوان به عنوان جمعیت هدف انتخاب شده اند که پس از پایان دوره ها می توانند به عنوان مربی آموزش دوچرخه سواری فعالیت کنند.

پنداریان با اشاره به اینکه دوره های آموزشی هر هفته در روزهای شنبه، سه دوشنبه و چهارشنبه توسط مربی مجرب برپا می شود تصریح کرد: این کارگاه های تئوری و عملی از ساعت ۸ الی ۱۰ در سانس های مبتدی و حرفه ای برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برپا می شود.

به گفته این مسئول علاقمندان می توانند به بوستان آموزش ترافیک واقع در بلوار شقایق ورودی بزرگراه شهید کاظمی مراجعه و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره کارگاه های آموزش دوچرخه سواری شهری ویژه بانوان با شماره ۰۹۳۹۴۱۱۰۸۶۴ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام /

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
کد خبر: 55722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =